Hier moet je op letten als jij je eten gaat thuisbezorgen bij klanten
Het bestellen van eten wordt steeds populairder. Dagelijks bestellen er heel veel mensen eten. Dit doen ze vaak op het platform thuisbezorgd.nl of telefonisch. Het bestellen van je eten wordt steeds makkelijker en makkelijker. De grote stijging komt ook door de technologie die er wordt gebruikt. Met een paar klikken op je telefoon en je eten kan er al aan komen. Ben jij horeca ondernemer en overweeg jij het om ook je eten te gaan bezorgen? Lees dan gerust verder. In dit artikel ga ik je meer vertellen over dingen die belangrijk zijn.
Platform
Sommige restaurants kiezen ervoor om zich aan te sluiten bij thuisbezorgd. Thuisbezorgd is het grootste food delivery platform van Nederland. Het werkt heel simpel: je voert de locatie in waar je het bezorgd wilt hebben en je krijgt dan een lijst met restaurants die naar jouw locatie bezorgen. De keuze is reuze want vaak is het aanbod heel uitgebreid. Van Chinees tot Italiaans tot Turks. Wat wel een minpunt is dat je 13% commissie aan thuisbezorgd moet betalen. Het ligt er net aan hoe jij je strategie aan wilt pakken. Mensen die geen commissie willen betalen doen het dan via telefonische bestellingen.
Kwaliteit
Als je eten gaat bezorgen dan kan het zijn dat de kwaliteit minder wordt. Gelukkig zijn er verpakking dozen die speciaal ontworpen zijn om de kwaliteit te waarborgen. Zo zorg je ervoor dat het eten nog warm blijft. Je wilt natuurlijk wel dat je klanten terug komen. Ben je bang het dure verpakking dozen worden? Geen zorgen! Er bestaan genoeg goedkope dozen die een hele goede kwaliteit hebben.
Heb jij een eigen onderneming en bezorg jij ook thuis? Ik ben heel erg benieuwd naar jouw ervaringen!